آراد برندینگ
خانه / دوربین عکاسی / بازار فروش دوربین دیجیتال | لیست قیمت دوربین عکاسی حرفه ای

بازار فروش دوربین دیجیتال | لیست قیمت دوربین عکاسی حرفه ای

امروزه با گسترش عکاسی و عکس برداری در دنیا مردم زیادی به دنبال خرید دوربین های با کیفیت بالا و با مزایای ویژه هستند که همین امر باعث گسترش مراکز فروش این دوربین ها شده و بازار فروش دوربین دیجیتال رونق خوبی گرفته و شاهد گسترش این فروشگاه ها در سراسر کشور هستیم البته حضور گوشی های تلفن همراه با کیفیت عکسبرداری بالا تا حدودی بر روی بازار فروش این دستگاه ها اثرات منفی نیز داشته است. البته نوسانات قیمت ارز به شدت بر این بازار تاثیرگذار بوده و باعث کاهش چشم گیر خرید و فروش این نوع دوربین ها شده و اغلب عکاسان ترجیح میدهند از همان تجهیزات قدیمی خود استفاده کنند. این دوربین ها اغلب خارجی بوده و با افزایش قیمت ارز ،قیمت آن ها نیز به شدت افزایش یافه است.

علاوه بر همه موارد گفته شده شایان ذکر است که تقاضا برای خرید دوربین عکاسی حرفه ای و دوربین عکاسی دیجیتال در ماه های نزدیک به نوروز و ایام تابستان افزایش میابد.

بازار فروش دوربین دیجیتال | لیست قیمت دوربین عکاسی حرفه ای

بازار فروش انواع دوربین عکاسی دیجیتال

بازار فروش انواع دوربین عکاسی دیجیتالدر حال حاضر دوربین های عکاسی تنوع فراوانی دارند و همین موضوع جذابیت فراوانی به بازار فروش آن میدهد از انواع دوربین دیجیتال حال حاضد در بازار ایران میتوان به : دوربین های چاپ سریع ، دوربین های چند لنزه ، کامپکت ، دوربین مقاوم ( ضد آب ، ضد ضربه ) ، SLT ، قطع متوسط و …. نام برد.

نام های تجاری محبوب و برندهای پرطرفدار در ایران شامل کانون ، نیکون و در رده های پایین تر سونی، پاناسونیک ، سامسونگ و فوجی میشود. که در میان همه این ها برند کانون گران قیمت تر و در میان حرفه ای ها محبوب تر است.

قیمت حال حاضر دوربین های عکاسی به دلیل نوسانات و افزایش قیمت ارز روند صعودی داشته ، به هر ترتیب گران ترین دوربین ها حدود ۳۶ میلیون تومان و دوربین عکاسی ارزان حدود ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان است.

لیست قیمت انواع دوربین عکاسی حرفه ای

لیست قیمت انواع دوربین عکاسی حرفه ایدر لیست زیر به معرفی قیمت  فروش دوربین عکاسی پرطرفدار حال حاضر بازار میپردازیم:

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R  ۳۶,۹۹۰,۰۰۰ تومان
دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D ۲,۸۶۰,۰۰۰ تومان

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300 ۶,۵۸۵,۰۰۰ تومان

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی مدل instax mini 9 ۷۵۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی سونی sony cyber shot ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان
دوربین بدون آینه سونی sony Alpha ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic lumix DC-FZ80 ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی کانن canon-powershot-ixus-185-camera-silver ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی نیکون nikon-coolpix-b500 ۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی کانن canon-powershot-g1x-iii ۱۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان
دوربین عکاسی نیکون nikon-d7500-kit-18-140 ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

عرضه عمده لوازم جانبی دوربین عکاسی

عرضه عمده لوازم جانبی دوربین عکاسیفروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش بسیاری در حال حاضر اقدام به عرضه عمده لوازم جانبی دوربین عکاسی از جمله سه پایه و کیف دوربین و تک پایه دوربین و … میکنند از جمله :

فروشگاه پیکسل در تهران

فروشگاه نگاه در اصفهان

فروشگاه پروا در تهران

نمایندگی رسمی نیکون در تهران

نمایندگی رسمی کانن در تهران

گروه تجارتی شارلوت

راهنمای خرید انواع دوربین دیجیتال

راهنمای خرید انواع دوربین دیجیتالدوربین های دیجیتال با عنواین گوناگونی ارائه میشوند که در ابتدا میتوانند کمی گیج کننده باشند بنابراین اندکی به معرفی این دوربین ها میپردازیم:

۱-کامپکت ساده  : این دوربین ها کیفیت مناسبی دارند ، کم وزن و کم حجم هستند و به صورت خودکار تنظیم میشوند و برای کاربران مبتدی توصیه میشود.

۲-کامپکت پیشرفته : دوربین هایی با اندازه متوسط که از کیفیت خوبی برخوردار میباشند و در نور کم هم عکس های با کیفیتی ارئه میدهند.

۳- کامپکت سوپرزوم : این دوربین ها توانایی فوق العاده ای در زوم کردن و بزگنمایی تصاویر دارند به علاوه امکانات زایدی دارند که برای حرفه ای ها توصیه میشود.

۴-DSLR: این دوربین ها نسبتا بزرگ و سنگین هستند و آینه و لنز قابل تعویض دارند که بسیار گران قیمت و باکیفیت هستند که فقط به حرفه ای ها توصیه میشود.

۵- بدون آینه : این دوربین ها نیز مانند DSLR دارای لنزهای قابل تعویض هستند با این تفاوت که آینه ندارند و وزن آن ها به طور قابل توجهی کاهش یافته  اما کیفیتی در حدود دوربین DSLR دارند.

از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب دوربین ، بودجه شما ، اندازه سنسور دوربین ، عملکرد فوکوس ، طراحی بدنه ، نوع تنظیمات ( دستی یا الکترونیکی)  و … است .

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ