آراد برندینگ
خانه / فون عکاسی / فون عکاسی ارزان | لیست قیمت فون عکاسی

فون عکاسی ارزان | لیست قیمت فون عکاسی

بیشتر عکاسان به ویژه عکاسانی که دارای مشتری زیادی هستند، معمولا به جست و جوی فون عکاسی ارزان می باشند. در خرید فون عکاسی ارزان باید به یک سری از نکات مهم توجه داشت. زیرا بعضی از عرضه کنندگان فون عکاسی ارزان، آن ها را با کیفیت کم و در طرح ها و رنگ های بسیار محدود به عرضه می رسانند. به همین دلیل خریدار    نمی تواند فون مورد نظر خود را خریداری کند.

لیست قیمت فون عکاسی را می توان از شرکت ها تهیه نمود و متناسب با رنگ و کیفیتی که در نظر داریم ، سفارش دهیم.

فون عکاسی ارزان | لیست قیمت فون عکاسی

عرضه انواع فون عکاسی ارزان

عرضه انواع فون عکاسی ارزانعرضه انواع فون عکاسی ارزان را می توان از سایت هایی که تخفیف دارند، مشاهده نمود.

البته باید توجه داشت که فون ارزان ممکن است کیفیت و رنگ متناسب و دلخواه ما را نداشته باشد و انتخاب ما را در این فون های ارزان سخت کند.

فون عکاسی پرتابل بک گراندی است که می توان به راحتی جمع کرد و حتی رنگ های آن قابل تعویض می باشد. این فون عکاسی برای عکاسی هایی که جا به جایی بسیاری دارند، مناسب است.

از دیگر فون ها می توان فون مخمل عکاسی را نام برد. این فون از کرک هایی که به یک سطح دارای چسب می باشد، چسبیده اند که ماندگاری آن ها بر روی این چسب ها کم می باشد و به مرور زمان و هم چنین برخورد با اشیا کرک ها ریخته می شوند.

فون وینیل نیز نوعی دیگر از فون ها می باشد که نوعی پلاستیک است که باعث انعکاس فلش دوربین در عکس قابل دیدن نباشد که لا توجه به مزیتی که این فون دارد، از نوع گران ترین فون ها محسوب می شود.

فون نقاشی که همان طور که از نام آن مشخص است ن.عی بوم نقاشی می باشد که با توجه به سفارش نقاش ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

فون دیگری به نام فون کروماکی نیز موجود می باشد که از این فون در جهت جدا سازی سوژه ی عکاسی از بک گراند استفاده می شود که معمولا در رنگ های آبی و سبز استفاده می شود.

لیست قیمت انواع فون عکاسی

لیست قیمت انواع فون عکاسیلیست قیمت انواع فون عکاسی را می توان از تولید کنندگان و یا فروشگاه های عرضه کننده ی فون دریافت نمود. 

فون ها در انواع مختلف و متفاوت تولید می شوند. فون های پارچه ایی را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

  • فون پارچه ایی بافته شده
  • فون پارچه ایی مخمل

از راحت ترین وسیله که می توان در  پس زمینه عکس استفاده کرد، می توان پارچه را نام برد.

با توجه به نوع و کیفیت فون ها قیمت آن ها متفاوت می باشد.

فروش پرده عکاسی فون

فروش پرده عکاسی فونبرای خرید پرده فون می توان به فروشگاه هایی که به فروش پرده عکاسی فون می پردازند، مراجعه کرد و خرید خود را ثبت کنیم.

یکی از دغدغه ی عکاسان که همیشه درگیر آن بوده اند پس زمینه ی عکس می باشد. زیرا هر عکس بک گراند و پس زمینه ی خاص خود را می طلبد و شرایط خاصی نیز دارد. فون عکاسی پارچه که در عرض و طول های متفاوت و هم چنین در رنگ و طرح های متفاوت به فروش می رسد که بیشترین استفاده از این فون ها در استودیو های عکاسی می باشد.

البته می توان جایگزین فون عکاسی پارچه ایی از فون عکاسی کاغذی نیز بهره برد. زیرا این فون های کاغذی دارای کیفیت رنگی خوبی هستند و هم چنین می توانند زیبایی بک گراند را بالا ببرند. اما باید به این نکته توجه کرد که فون های کاغذی یک بار مصرف هستند و به دلیل قیمت بالای آن در فروش، به صرفه نیستند.

فروشگاه انواع پرده و فون عکاسی

فروشگاه انواع پرده و فون عکاسیفروشگاه انواع پرده و فون عکاسی را می توان با سرچ کردن یافت. ولی این نکته را به خاطر بسپارید که در هنگام خرید فون، فونی را انتخاب نکیند که حواس بیننده را از سوژه ی عکاسی پرت کند و به فون جلب کند.

فون باید دارای ویژگی هایی باشد که حواس بیننده به سوژه ی عکاسی باشد.

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ