آراد برندینگ
خانه / پایه دوربین / فروش پایه دوربین فیلمبرداری | بهترین مارک سه پایه دوربین

فروش پایه دوربین فیلمبرداری | بهترین مارک سه پایه دوربین

با استفاده از سه پایه در عکاسی میتوان از لرزش دست و تکان خوردن دوربین هنگام فشردن دکمه شاتر و ثبت عکس جلوگیری کرد. همچنین سه پایه برای نگه داشتن طولانی فلش لازم است. سه پایه مارک ها و جنس های گوناگونی دارد یکی از  بهترین مارک سه پایه دوربین مانفروتو است.

فروش پایه دوربین فیلمبرداری به صورت اینترنتی یا حضوری درسراسر کشور انجام میگیرد.

 

 

فروش پایه دوربین فیلمبرداری | بهترین مارک سه پایه دوربین

خرید انواع پایه دوربین دیجیتال

خرید انواع پایه دوربین دیجیتال

ازقسمت های مختلف سه پایه میتوان به موارد زیر اشاره کرد

سر سه پایه دوربین :

که مهم ترین بخش آن است به آن هد هم گفته میشود و به صورت جدا با سه پایه یا چسبیده به آن به فروش میرسد.

کفشک سه پایه دوربین :

که قابلیت اضافه کردن فلاش خارجی را به دوربین میدهد

سه پایه بزرگ:

برای اکثر عکاسان، سه پایه یک وسیله ضروری است چرا که تا سطح بسیار پایین باز می شود، یک تکیه گاه عالی برای دوربین است و همچنین در مکان های طوفانی کاملاً ثابت می ماند. این سه پایه ها دارای امکانات داخلی زیادی هستند مانند: تراز برای صاف کردن سطح، سر چرخان برای عکس های پانوراما، نگهدارنده پایه ها و…

سه پایه کوچک :

این سه پایه همانطور که از اسمش مشخص است دارای سه پایه کوتاه می باشد. طراحی آن بسیار فشرده است و در صورتی که شما از دوربین با لنز بلند استفاده کنید ممکن است به سادگی لنگر انداخته و بیفتد. بعضی از عکاسان برای غلبه بر این مشکل یک وزنه روی پایه ها قرار می دهند.

سه پایه فشرده:

سه پایه فشرده مانند سه پایه بزرگ است با این تفاوت که پایه های تاشو دارد که بسیار آن را کوچک تر و قابل حمل تر می کند. این سه پایه ها برای دوربین های دیجیتال کامپکت بسیار مناسب هستند.

تک پایه:

گاهی اوقات استفاده از سه پایه ممکن است دست و پا گیر شود مانند زمانی که در میان جمعیت و یا مسابقات ورزشی عکس می گیرید. در این صورت وسیله ای که مزایای سه پایه را داشته و جای کمی اشغال کند بی شک یک تک پایه است. این وسیله مانند سه پایه ای عمل می کند که تکیه گاه در بالای آن قرار دارد. در صورتی که از تک پایه استفاده می کنید می توانید با پاهای کمی باز دوربین را بگیرید و در این حالت پاهای شما با تک پایه تشکیل یک سه پایه را می دهند که باعث ایجاد تکیه گاه مطمئن تری برای دوربین می شوند.

سرپایه مکنده:

این سر پایه با خاصیت مکندگی خود به پایه وصل شده و به سطوح صیقلی و صاف مانند شیشه، کابینت فلزی و یا میز صیقلی می چسبد. با این که از لحاظ امنیت عالی هستند اما شما همیشه حس می کنید که ممکن است مکندگی خود را از دست داده و لیز بخورند و به دوربین آسیب برسانند. این سر پایه ها یک تکیه گاه بسیار مناسب برای دوربین هستند.

از دیگر پایه ها میتوان به :

گیره

کیسه لوبیا

و پایه ی رومیزی اشاره کرد

هم اکنون فروشگاه های فروش دوربین فیلمبرداری به صورت اینترنتی یا حضوری بسیار زیادند. از جمله میتوان به فروشگاه پیکسل مبرای فروش سه  پایه دوربین فیلمبرداری اشاره کرد.

مرکز فروش پایه دوربین فیلمبرداری

مرکز فروش پایه دوربین فیلمبرداری

لیست قیمت انواع سه پایه و تک پایه دوربین

لیست قیمت انواع سه پایه و تک پایه دوربین

 

قیمت سه پای دوربین و تک پایه با توجه به نوع دوربین و مارک و جنس انواع مختلفی دارد از ۱۰۰ هزارتومن شروع و تا ۱۰ ملیون تومان موجود  است در ادامه به برخی از موارد اشاره میکنیم :

قیمت سه پایه دوربین بنرو مدل A674TGH10 :  تومان ۵،۶۶۵،۰۰۰

تک پایه دوربین ویفنگ مدل WT 1015 : تومان ۴۸۸٫۰۰۰،۰۰۰

سه پایه دوربین ویفنگ مدل WT-5316 : تومان ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

تک پایه دوربین دی جی آی مدل Ronin-S Essentials  : تومان ۹٫۳۰۰٫۰۰۰

سه پایه ونگارد Espod CX 204AP : تومان :۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

عرضه عمده انواع لوازم جانبی دوربین عکاسی

عرضه عمده انواع لوازم جانبی دوربین عکاسیمرکز پخش تکنوسان به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در ایران ، توانسته است با اخذ نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر بازار آی تی و ایجاد تنوع ۲۰ هزار قلمی کالا ، گامی بزرگ در تامین تمام نیازهای کالایی شما همکاران و مغازه داران گرامی بردارد. بالاترین تنوع کالا در میان سایت های فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل ، امکان مشاوره قبل از خرید، عدم محدودیت در تعداد خرید از یک کالا و قیمت رقابتی در کنار ارسال ارزان باعث شده تا سطح خدمات فروش عمده نسبت به سایر رقبای بازار در تکنوسان برتری محسوسی داشته باشد. ما مفتخر به خدمت رسانی به شما همکاران گرامی هستیم و  اگر تاکنون در سایت حساب همکاری ایجاد نکرده اید برای مشاهده قیمت عمده محصولات کافیست طبق دستورالعمل زیر مراحل گفته شده را طی کنید.

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ