آراد برندینگ
خانه / کاور ضد آب دوربین / کاور ضد آب دوربین عکاسی | فروش لوازم جانبی دوربین عکاسی

کاور ضد آب دوربین عکاسی | فروش لوازم جانبی دوربین عکاسی

کاور ضد آب دوربین عکاسی وسیله ای محافظ لنز دوربین است. جنس این کاور ها متنوع است و از مواد مختلفی مانند چرم، ژلاتین و پارچه تشکیل شده است. اما نوع ضد آب آن همان طور که از نامش پیداست در برابر رطوبت و آب دارای مقاومت لازم بوده و آب به آن نفوذ پیدا نمی کند. این تجهیزات از دوربین در برابر خاک، ضربه و آسیب های احتمالی جلوگیری می نماید. دوربین عکاسی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که برای تمام قسمت های آن کاور مناسب وجود دارد. از این رو می توان از دوربین برای سال ها بدون هیچ گونه آسیبی به کمک این وسایل استفاده نمود.

کاور ضد آب دوربین عکاسی | فروش لوازم جانبی دوربین عکاسی

فروش انواع کاور دوربین عکاسی

فروش انواع کاور دوربین عکاسیکاور ضد آب دوربین، کاور باران دوربین و کیف دوربین کانن از جمله برخی تجهیزات مرتبط با دوربین عکاسی است که مهمترین وظیفه آنها محافظت و افزایش طول عمر دوربین می باشد. فروش این اجناس به شکل های مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از:

  • فروش عمده 
  • فروش اینترنتی در سایت های فروشگاهی 
  • فروش از طریق نمایندگی های عکاسی
  • فروش در فروشگاه های عرضه کننده دوربین

فروش این محصول از طریق شرکت های تولید کننده دوربین نیز صورت می گیرد. این شرکت ها متناسب با نوع دوربین به طراحی و ساخت انواع وسایل جانبی مانند کاور می پردازند تا خرید را از یک مکان برای خریدار فراهم نمایند.

قیمت کاور ضد آب دوربین عکاسی

قیمت کاور ضد آب دوربین عکاسیکاور ضد آب دوربین عکاسی در انواع گوناگونی تولید می شود که هر کدام مناسب قسمتی از دوربین می باشد. مثلا چشمی دوربین عکاسی یکی از اجزای دوربین است که دارای کاور مخصوص می باشد. همچنین کاور های باران نیز به عنوان رواندازی روی کل دوربین قرار می گیرد که از خیس شدن آن در فضا های باز جلوگیری می کند. قیمت این وسایل بر همین اساس متفاوت بوده و به فاکتور های زیر بستگی دارد:

  • شرکت و کارخانه سازنده
  • نوع دوربین 
  • جنس کاور 
  • کیفیت 
  • کاربرد
  • تعداد و نوع خرید

قیمت این محصولات را می توان از طرق مختلف به دست آورد. مثلا فروشگاه هایی که فروشنده انواع دوربین هستند کالا های جانبی آن را نیز مانند کاور به مشتریان عرضه می دارند. سفارش اینترنتی و آنلاین این اجناس نیز راهی برای تامین و خرید می باشد که امکان مقایسه و مشاهده نمونه های آن را فراهم می سازد.

فروشگاه تخصصی تجهیزات دوربین عکاسی

فروشگاه تخصصی تجهیزات دوربین عکاسیتجهیزات و لوازم جانبی دوربین عکاسی شامل یک سری وسایلی می شود که به همراه آن یا به صورت جدا به فروش می رسد. برای این منظور فروشگاه های تخصصی هستند که به فروش و معرفی آنها به مشتریان می پردازند. تجهیزات جانبی شامل اجناسی می شود که متناسب با نوع دوربین ساخته می شوند. ضمن این که سایز و اندازه و مدل دوربین نیز در تولید این تجهیزات نقش مهمی ایفا می کند. مثلا کاور که یکی از وسایل مرتبط با دوربین است برای انواع دوربین های عکاسی در مدل های مختلف تولید می شود.

عرضه انواع لوازم جانبی دوربین عکاسی

عرضه انواع لوازم جانبی دوربین عکاسیباتری و شارژر دوربین، باتری گریپ، انواع کاور و محافظ دوربین، بند دوربین، مموری و کارت حافظه، و ریموت بی سیم و دکلانشور از جمله برخی لوازم جانبی مرتبط با دوربین هستند که در فروشگاه ها عرضه می شوند. هر کدام از این لوازم به نوعی با این وسیله در ارتباط بوده و استفاده از آن را ساده تر می نمایند. مثلا کاور دوربین شامل انواع کاور های لنز دوربین و همچنین کاور باران می شوند که متناسب با نوع و اندازه دوربین طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند. برخی مدل های این کاور ها کل دوربین را پوشش می دهد و از آن محافظت می کند. در فروشگاه ها مدل های مختلف این وسایل به همراه دوربین به خریداران معرفی می شود. کسانی که دوربین را قبلا خریداری کرده اند نیز می توانند دوربین خود را به مراکز عرضه لوازم جانبی برده و لوازم مناسب با آن را تهیه نمایند.

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ