آراد برندینگ
خانه / فیلم برداری / سفارش فیلمبرداری و تدوین با ارزان ترین قیمت

سفارش فیلمبرداری و تدوین با ارزان ترین قیمت

تدوین فیلم (انگلیسی: Film editing) یکی از مراحل آخر فیلم‌سازی است که در پس‌تولید فیلم انجام می‌شود و طی آن از انتخاب و پیوند نماهای موجود در فیلم خام (footage) و تبدیل آن‌ها به سکانس برای رسیدن به فیلم نهایی بهره گرفته می‌شود. در دنیای فیلم «تدوین» همان نقش ذهن را در واقعیت به عهده دارد.
 بدین معنی که آنچه پنهان است، آشکار می‌کند و آنچه آشکار است اما نیازی به دیدن آن نیست، پنهان؛ یعنی انتخابِ بهترین تصویر برای دیدن. این مرحله شامل: گزینش نماها و اندازه آنها، ردیف کردن نماها، صحنه‌ها و سکانس‌ها پشت سر هم، مخلوط کردن تمام صداها و تعیین میزان بلندی آنها و در نهایت در هم آمیختن و هم‌گاه کردن صدای نهایی با تصویر است. این کارها به وسیله، استفاده از فیلم نامه دکوپاژ شده، قوانین و اصول فیلم‌سازی و ذوق هنری و خلاقیت تدوین‌گر، انجام می‌شود. اگرچه به این مرحله، مونتاژ و ادیت هم گفته می‌شود، اما تدوین وجه هنری این مرحله است و مونتاژ و ادیت بیشتر به معنی استفاده از ابزار است.
منبع: ویکی پدیا

منبع: photographyiniran.com

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

مطلب پیشنهادی

سفارش اینترنتی فیلمسازی باکیفیت

کدام سایت ها در ایران امکان سفارش اینترنتی دارند؟ این سایت های فیلم سازی فیلم ها را با چه کیفیتی تولید کرده و در چه ژانری تولید دارند ؟آیا سایت جامع که تمامی ژانر هارا در بر گیرد وجود دارد؟

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ