آراد برندینگ
خانه / آتلیه / تجهیزات آتلیه فروش | قیمت روز لوازم آتلیه

تجهیزات آتلیه فروش | قیمت روز لوازم آتلیه

اگر به فکر راه اندازی یک آتلیه و درامد زایی از طریق آن هستید پس قبل از هرچیز در باره ی تجهیزاتی که نیاز دارید آگاهی کافی داشته باشید و با اطلاعات کامل و دقیق شروع به خرید تجهیزات آتلیه خود کنید. این مقاله شما را با تجهیزات ضروری برای راه اندازی یک آتیله راهنمایی میکند.البته حتما لازم نیست در فکر راه اندازی یک آتلیه باشید تا این مقاله را بخوانید.اگر حتی کنکاوی نسبت به وسایل آتلیه و نحوه کارایی انها دارید میتوانی با ما همراه باشید.آتلیه عکاسی یک فضای کاری جهت عکاسی است که با فراهم آوردن نیازهای اولیه عکاس فرایند عکس برداری را ساده و متمرکز میکند. آتلیه ممکن است خصوصی یا متعلق به شرکت خاصی باشد. فضای آتلیه عکاسی جهت گرقتن عکس و همچنین آموزش عکاسی استفاده می شود. امروزه تجهیزات آتلیه فروش زیادی با برندهای مختلف در حال رقابت با یکدیگر می باشند که با توجه به نیازتان می توانید ازمیان برندها وسایل مناسب کار خودتان را پیدا کنید.و خواندن این مقاله کمک شایانی در شناخت و استفاده از تجهیزات اتلیه خواهد کرد.

 

تجهیزات آتلیه فروش | قیمت روز لوازم آتلیه

مرکز فروش تجهیزات تخصصی آتلیه

مرکز فروش تجهیزات تخصصی آتلیهامروزه مراکز مختلفی در سطح کشور به فروش وسایل آتلیه یا کرایه تجهیزات و لوازم  آتلیه عکاسی پرداخته اند.که با اندکی تحقیق و پرس و جو میتوان بهترین انها را انتخاب کرد و با اطمینان خاطر خرید کرد. سعی کنید حتما وسایل دارای گارانتی را خریداری کنید.

لوازم جانبی آتلیه اطلس

لوازم جانبی آتلیه پیکسل

لوازم جانبی طلایی نور نگار

تجهیزات لوازم عکاسی نگاه

مشخصات انواع لوازم آتلیه عکاسی

مشخصات انواع لوازم آتلیه عکاسییک آتلیه عکاسی دارای تجهیزاتی مثل رینگ لایت عکاسی سه پایه عکاسی فلاش آتلیه ای سافت باکس لایت باکس رفلکتور چتر فلاش آتلیه فون چادر عکاسی سه پایه نگهدارنده پنکه آتلیه رادیو تریگر و غیره میباش. یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین تجهیزات آتلیه ها سافت باکس ها می باشند که سایزهای متنوعی دارند و در دو مدل مستطیلی و مربعی شکل هستن. مستطیلی ها برای پرتره قدی مناسب است و مربعی برای غیر قدی و دارای رنگ های مختلفی هستند و هر کدام کارایی خاص خود را دارد. اکتا باکس ها شبیه سافت باکس است اما چند ضلعی هستند و به دلیل پهنای نور زیادشان بیشتر در موارد صنعتی کاربرد دارد.اسنوت یا خرطومی منبع نور نقطه ای است برای تاکید و نور پردازی روی بخش خاصی از سوژه از اسنوت استفاده میشود.شیدر: از شیدر برای تعیین جهت نور استفاده می شود.شیدر ها چهار لبه ی تاریک دارند که به کمک همین لبه ها میتوانند به عکاس در تشخیص جهت نور کمک کنند.

 

قیمت روز لوازم مورد نیاز در آتلیه

قیمت روز لوازم مورد نیاز در آتلیهمتاسفانه با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار یک قیمت واحد و به روز جهت تجهیزات آتلیه فروش نمیتوان ارایه داد. اینکه شما میخواهید تا چه حد آتلیه حرفه ای داشته باشید به بودجه تان بستگی دارد. حتی گاهی برای شروع کار بد نیست که به لوازم عکاسی دست دوم هم فکر کنید. با توجه به گرانیها و نوسانات بازار روز برخی از مراکز به فکر کرایه دادن تجهیزات عکاسی افتاده اند. به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود نگاه کنید. شما میتوانید یک راه حل برای استودیو خود پیدا کنید که با بودجه شما سازگار باشد صرف نظر از اینکه می خواهید استودیو خود را در خانه یا فضای باز راه اندازی کنید نیاز به لیستی از وسایل دارید تا برای کار خود تهیه کنید.

.

 

عرضه انواع تجهیزات نورپردازی آتلیه

عرضه انواع تجهیزات نورپردازی آتلیهجهت راه اندازی آتلیه عکاسی به تجهیزات نورپردازی احتیاج دارید. که تاثیر مستقیمی در کیفیت عکس های شما دارد. با توجه به اینکه  یکی از فاکتور های مهم در مبحث عکاسی استفاده از نور مناسب است باید در انتخاب و تهیه آن دقت عمل لازم را داشته باشید. با توجه به گرانیها و نوسانات بازار روز برخی از مراکز این تجهیزات را کرایه میدهند. با این حال بسیاری از فروشگاه های عرضه تجهیزات نور پردازی هستند که با هدف تهیه و توزیع تجهیزات آتلیله فروش لوازم جانبی و خدمات پس از فروش لوازم عکاسی و فیلم برداری تاسیس شده اند.

     سمیه پورمنفرد
     09123052782
09106697922
     soumiya.pm@
     simapm @
02122232477
     monfaredsupcomp@gmail.com
     www.photofilmiran.com

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ